Treceți la conținutul principal

Joaca mea cu baloanele

Ieri am fost la un curs de modelat baloane. Nu e primul şi, sper eu, nici ultimul. Mă gândeam să vă arăt şi vouă ce se poate face din baloane simple de modelat.
Închipuiţi-vă feţele copiilor când văd sau primesc figurine de genul celor de mai jos!
                                                     Winnie the pooh (realizat de Zsolt, trainerul)

                                                      Familia de pinguini (realizată de Zsolt)

                                                   Pălărie pasăre flamingo roz (realizată de Zsolt )

                                                        Hello Kitty (realizată de Zsolt  )
                                                     
                                                                Pinguinul meu

                                                                   Prinţesă (realizată de Zsolt)

Cap de girafă, realizat de mine :)
M-am distrat la acest curs, am învăţat lucruri noi, am consolidat altele. V-am arătat mai mult poze cu modelele de la curs şi nu ce am făcut eu, pentru că pozele la propriile-mi lucrări nu sunt la fel de clare. Data viitoare o să postez poze cu lucrările mele.
 

Comentarii

  1. Buna!as vrea sa stiu si eu unde/de la cine ai invatat sa faci aceste figurine si daca ai ptea sa imi lasi o adresa in legatura cu asta! multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Asa cum spuneam si in post le-am facut la un curs special de modelare de baloane in Ungaria. Nu pot sa-ti dau o adresa pentru ca nu e o firma care se ocupa cu astfel de cursuri. In schimb gasesti multe vide-ouri pe youtube.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Albinuța - labirint

Inimioare, inimioare

Se apropie Valentine`s Day. Așa că vă propun două activități cu inimioare: una de trasare și una de gândire critică.   Spor la treabă! :)  

Focuri de artificii

Vă mai amintiţi când eraţi copii (unii mai mici, alţii mai mari) şi aţi văzut primul foc de artificii? Câte oa-uri şi ua-uri aţi spus atunci? Cum aşteptaţi să mai vină una şi încă una? Amintindu-mi de primul meu foc de artificiu, vă propun pictură pentru azi. Dar una mai aparte! O pictură realizată cu paiul. În fond e o joacă, una distractivă! Dacă de obicei  îi spui copilului când pictează :"Nu pune aşa multă apă!", tehnica de azi e una care necesită multă apă. Ai nevoie de: - un pai , - o coală de bloc de desen,   - o pesulă mai groasă, - acuarele ( nu neapărat tempera, deoarece aceasta are o consistenţă mai groasă ), -o pereche de plămâni buni :). Cu pensula înmuiată bine în apă se ia culoare şi apoi se face o bulină mică pe foaia de desen. Imediat ce ai pus culoarea pe foaie, se ia paiul şi se suflă exact deasupra patei de culoare. O să observi firişoare de apă colorată luând-o agale în toate direcţiile. Stropii mai mari poţi să-i urmăreşti cu paiul, suflând